Çeşme Belediyesi ev sahipliğinde düzenlenen Kıyı Ege Belediyeler Birliği bölgesel eğitimleri, üç gün süren yoğun katılımla tamamlandı.
(İZMİR)- Çeşme Belediyesi ev sahipliğinde düzenlenen Kıyı Ege Belediyeler Birliği bölgesel eğitimleri, üç gün süren yoğun katılımla tamamlandı.
Kıyı Ege Belediyeler Birliği bölgesel eğitimleri Çeşme programı tamamlandı. 17-18-19 Haziran 2026 tarihlerinde gerçekleştirilen eğitim programında belediye personelinin mevzuat bilgilerini güncellemesi, kurumsal kapasitenin güçlendirilmesi ve belediyeler arası bilgi paylaşımının artırılması amaçlandı. Üç gün boyunca gerçekleştirilen eğitimlerde; iş yeri açma ve çalışma ruhsatlarına ilişkin mevzuat, kamu ihale süreçleri, ihale mevzuatı ve doğrudan temin uygulamaları ile EKAP ve şikâyet süreçleri gibi yerel yönetimler açısından önem taşıyan başlıklar ele alındı.
Çeşme Belediyesi personelinin yoğun ilgi gösterdiği eğitimlere Bozcada, Bayraklı, Karaburun, Urla, Güzelbahçe ve Seferihisar Belediyeleri’nden temsilciler de katılım sağladı. Toplam 153 katılımcının yer aldığı programda, Çeşme Belediyesi 103 personel ile en yüksek katılımı gösteren kurum oldu. Çeşme Belediyesi olarak, yerel yönetimlerde hizmet kalitesinin artırılmasına katkı sağlayan bu tür eğitim çalışmalarına ev sahipliği yapmaktan memnuniyet duyduklarını belirten yetkililer, programa katılım sağlayan tüm belediye temsilcilerine teşekkür etti. Üç gün boyunca bilgi ve deneyim paylaşımına olanak sağlayan eğitimlerin, belediyeler arasındaki iş birliğinin güçlenmesine ve hizmet süreçlerinin daha etkin yürütülmesine katkı sunması hedeflendi.
Sakarya Kalem, şehrin gündemini yakından takip ederek güncel ve güvenilir haberleri okuyucularına ulaştıran bir haber platformudur. Yerel gelişmelerden önemli duyurulara, sosyal yaşamdan ekonomik ve kültürel olaylara kadar Sakarya’ya dair merak edilen konuları tarafsız ve hızlı bir şekilde sunarak “Sakarya’nın Kalemi, Haberin Gücü” olmayı hedefler.
Yorum Yap