Adıyaman Belediyesi, Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) öncesinde öğrencilere ücretsiz su, kek ve meyve suyu ikramında bulundu.
(ADIYAMAN)- Adıyaman Belediyesi, Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) öncesinde öğrencilere ücretsiz su, kek ve meyve suyu ikramında bulundu.
Belediye Başkanı Abdurrahman Tutdere’nin talimatıyla, YKS’ye girecek öğrenciler için eğitim kurumlarının önlerinde stantlar kuruldu. Belediye ekipleri tarafından öğrencilere su, kek ve meyve suyu dağıtılırken, araçlarında bekleyen velilere de ikramlarda bulunuldu. Hizmet, öğrenciler ve veliler tarafından memnuniyetle karşılandı. 21 Haziran Pazar günü gerçekleşecek YKS oturumu öncesinde de aynı şekilde ücretsiz ikramların yapılacağı bildirildi.
Sakarya Kalem, şehrin gündemini yakından takip ederek güncel ve güvenilir haberleri okuyucularına ulaştıran bir haber platformudur. Yerel gelişmelerden önemli duyurulara, sosyal yaşamdan ekonomik ve kültürel olaylara kadar Sakarya’ya dair merak edilen konuları tarafsız ve hızlı bir şekilde sunarak “Sakarya’nın Kalemi, Haberin Gücü” olmayı hedefler.
Yorum Yap