Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Üniversite Hastaneleri Birliği Yönetim Kurulu üyesi rektörlerle bir araya geldi. Görüşmede üniversite hastanelerinin ihtiyaçları ve sağlık hizmetlerinin sürdürülebilirliği ele alındı.
(ANKARA) – Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Üniversite Hastaneleri Birliği Yönetim Kurulu üyesi rektörlerle bir araya geldi. Görüşmede üniversite hastanelerinin ihtiyaçları ve sağlık hizmetlerinin sürdürülebilirliği ele alındı.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Üniversite Hastaneleri Birliği Yönetim Kurulu üyesi rektörlerle görüştü.
Işıkhan, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, görüşmede üniversite hastanelerinin ihtiyaçları ve sağlık hizmetlerinin sürdürülebilirliğinin değerlendirildiğini belirtti.
Toplantıya Prof. Dr. Nuri Aydın, Prof. Dr. Mehmet Cahit Güran, Prof. Dr. Özlenen Özkan ve Prof. Dr. Nusret Akpolat katıldı.
Işıkhan, sosyal diyalog anlayışıyla sağlık sisteminin önemli paydaşlarıyla iş birliğini güçlendirmeye ve çözüm odaklı çalışmaları sürdürmeye devam edeceklerini ifade etti.
Sakarya Kalem, şehrin gündemini yakından takip ederek güncel ve güvenilir haberleri okuyucularına ulaştıran bir haber platformudur. Yerel gelişmelerden önemli duyurulara, sosyal yaşamdan ekonomik ve kültürel olaylara kadar Sakarya’ya dair merak edilen konuları tarafsız ve hızlı bir şekilde sunarak “Sakarya’nın Kalemi, Haberin Gücü” olmayı hedefler.
Yorum Yap