İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında yürütülen çalışmaları valilerle yaptığı güvenlik toplantısında ele aldı. Toplantıda, doğal yaşam alanlarının yapım süreçleri ve sahipsiz hayvanların bu alanlara taşınmasına yönelik çalışmalardaki son durum değerlendirildi.
(ANKARA) – İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında yürütülen çalışmaları valilerle yaptığı güvenlik toplantısında ele aldıklarını bildirdi.
Çiftçi, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, valilerle video konferans sistemi üzerinden güvenlik toplantısı gerçekleştirdiklerini belirtti. Çiftçi, toplantıya ilişkin şu ifadeleri kullandı:
“Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında, valilerimizle video konferans sistemi üzerinden gerçekleştirdiğimiz güvenlik toplantısında yürütülen çalışmaları değerlendirdik. Doğal yaşam alanlarının yapım süreçleri ile sokaktaki sahipsiz hayvanların bu alanlara taşınmasına yönelik yürütülen çalışmalardaki son durumu ele alarak, illerimizdeki uygulamalara ilişkin valilerimizden bilgi aldık.
Hedefimiz sahipsiz hayvanları sokağın insafına terk etmeden, doğal yaşam alanlarında barınma ve gıdaya erişim sıkıntısı yaşamayacakları, veteriner hekimlerimizin gözetiminde sağlıklı ve güvenli bir yaşamla buluşturmaktır. Aziz milletimizin huzuru, şehirlerimizin güvenliği ve tüm canlıların yaşam hakkı için kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz.”
Sakarya Kalem, şehrin gündemini yakından takip ederek güncel ve güvenilir haberleri okuyucularına ulaştıran bir haber platformudur. Yerel gelişmelerden önemli duyurulara, sosyal yaşamdan ekonomik ve kültürel olaylara kadar Sakarya’ya dair merak edilen konuları tarafsız ve hızlı bir şekilde sunarak “Sakarya’nın Kalemi, Haberin Gücü” olmayı hedefler.
Yorum Yap